Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Музалев О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Музалев О. Культурологічна складова професійної освіти у процесі формування професійної культури учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / О. Музалев // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 4. - С. 17–26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_4_4
| 2. |
Музалев О. Психолого-педагогічні засади формування професійної культури у процесі навчально-виховної діяльності [Електронний ресурс] / О. Музалев // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 166-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_20 Розглянуто загальнотеоретичні і методичні засади формування професійної культури фахівця з позицій культурологічного підходу до розуміння загальнолюдських ідей, професійно-ціннісних орієнтацій і якостей особистості, способів пізнання та гуманістичних технологій професійної діяльності. Виділено домінуючою тенденцією для гуманістичної педагогіки орієнтацію на розвиток особистості людини. На підставі наукових досліджень проаналізовано, що учні ВПУ не завжди набувають багатьох важливих якостей, а зазначені недоліки пояснюються тим, що на більшості занять із предметів культурологічного спрямування учні лише пасивно слухають чи репродукують знання.Зроблено висновок, що у ВПУ продовжується орієнтація на вузькофахову підготовку майбутніх фахівців, не приділяється належної уваги формуванню професійної культури, що суперечить програмним документам розвитку освіти. Сформовано цілі, що дозволяють віднести системність і цілісність, співпрацю учнів і викладачів тощо до загальних дидактичних принципів соціально-гуманітарної спрямованості.Рассмотрены общетеоретические и методические основы формирования профессиональной культуры специалиста с позиций культурологического подхода к пониманию общечеловеческих идей, профессионально-ценностных ориентаций и качеств личности, способов познания и гуманистических технологий профессиональной деятельности. Выделено доминирующей тенденцией для гуманистической педагогики ориентацию на развитие личности человека. На основании научных исследований проанализировано, что ученики ВПУ не всегда приобретают многих важных качеств, а указанные недостатки объясняются тем, что на большинстве занятий по предметам культурологического направления ученики только пассивно слушают или репродуцируют знания. Сделан вывод, что в ВПУ продолжается ориентация на узкопрофессиональных подготовку будущих специалистов, не уделяется должного внимания формированию профессиональной культуры, что противоречит программным документам развития образования. Сформированы цели, позволяющие отнести системность и целостность, сотрудничество учащихся и преподавателей и т.д. к общим дидактическим принципам социально-гуманитарной направленности. Considered general theoretical and methodological bases of professional culture formation of specialist from positions of cultural approach to understanding human ideas, professional values and personality traits, ways of knowing and humanistic technology profession. Highlighted the focus on the development of the human person as the dominant trend for humanistic pedagogy. Based on the research analyzed that VTS students do not always get many important qualities, and these shortcomings are explained by the fact that in most classes of cultural orientation objects students passively listen or reproducing knowledge. Concluded that in VTS the focus is continuing on the training of future narrow specialists and neglected the formation of professional culture that contradicts educational program documents. Formed goals that can attribute consistency and integrity, cooperation between students and teachers, etc. to general principles of teaching social and humanitarian orientation.
|
|
|